vrijdag 18 maart 2011

quote cards 3 vervolg

Onderstaande tekening was de basis voor de quote kaart uit de vorige post:






 Voor bovenstaande kaart uit een vorige post was ook een tekening de basis:


 Ik gebruik niet altijd tekeningen; vaak ook fragmenten van een bladzijde uit mijn dagboeken of eerder gemaakte collages, kaarten enz. En af en toe ontstaat iets leuks uit een smeervel - zo'n stuk papier waarop je verf uitstrijkt of even een stempeltje uitprobeert.  Bij mij gaat pas iets de prullenbak in als ik er echt van overtuigd ben dat ik er niks meer mee kan doen. En zelfs dan wordt het er nog wel eens uitgevist....

1 opmerking:

  1. Die laatste tekening is werkelijk prachtig, Annie. Laat je er gauw meer zien? Ik heb thuis een doos die ik de 'grabbeldoos' noem. Daarin gaan alle restjes en dingetjes die ik niet weg wil gooien. Zo nu en dan grijp ik die doos en maak iets alleen maar van restjes. Zo heb ik bijv. een 'collage sampler' voor een vriendin in elkaar gezet. Werken met restjes is soms zo lekker ;-)

    BeantwoordenVerwijderen