dinsdag 30 augustus 2011

"Hundertwasseren"

Onder de bezielende leiding van Lisa Borstlap heb ik me drie dagen lang ondergedompeld in de kunst en het gedachtengoed van Friedensreich Hundertwasser.  Heerlijk zo'n lang weekend bezig zijn met alleen maar creatieve dingen; niet zelf koken maar verwend worden met lekkere vegetarische maaltijden en door Lisa gemaakte super-soepen. Met een hoofd vol ideeën huiswaarts keren en mezelf afvragen waar ik de tijd vandaan moet halen om dit alles nog veel meer uit te diepen.....

Een compleet werkstuk kan ik nog niet laten zien maar wel "werk in uitvoering"

6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er mooi en kleurrijk uit!
    Ik had eerlijk gezegd nog nooit van die man gehoord maar snel even gegoogled en wauw... die huizen, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey wat leuk! je bent naar de Kolam geweest!! Dat staat ook nog op mijn wensenlijstje :) Heb zelfs enige tijd getwijfeld over de volledige opleiding, maar toen toch voor een erkende HBO-opleiding gekozen.
    Het ziet er in ieder geval heel kleurrijk uit. super zeg! maja, dat kan natuurlijk ook niet anders met hundertwasser ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook fan van Hundertwasser, dus mij doe je een groot plezier met dit te tonen. ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te zien was het inderdaad inspirerend, Annie. Kleurrijk en afwisselend. Zoiets verzin uit jezelf niet direct. Maar wie weet wat er naar aanleiding van deze drie dagen bij je naar boven komt. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh...dat ziet er interessant uit! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, ik doe nu zo'n cursus in Rotterdam en kwam via google op je blog terecht

    BeantwoordenVerwijderen