zaterdag 29 september 2012

boekje 41 - paperbag book

Nummer 41 is een boek dat gemaakt wordt van papieren zakken. Aangezien ik die niet in huis had en ook niet zo gauw ergens kon vinden, heb ik zelf wat van die zakjes gemaakt.


Vervolgens heb ik uit de "restjes-doos" een aantal A-4 tjes met aan één kant tekst gevist en die geverfd.
Hiervan paperbag-book nr. 2 gemaakt; deze keer niet blanco maar met een actueel thema.... ;-)





Creatief bezig zijn werkt helend en helpt me met het verwerken van alles wat er het laatste half jaar in mijn leven gebeurd is. Ook mijn dagboek is een goede hulp en ik ben blij dat ik deze uitlaatklep heb!

3 opmerkingen:

  1. Mooi boekje geworden, hoop dat het je helpt met verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een speciaal, persoonlijk boek Annie!!!
    Mooi dat je dit met ons deelt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een mooi maar heel persoonlijk boekje. Fijn voor jou dat je op een creatieve manier alles beetje bij beetje kan verwerken.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen