zondag 2 september 2012

het schiet al aardig op....

Ik ben nog steeds met veel plezier bezig aan het 100 boeken project. Sommige bindingen heb ik al eerder/vaker gemaakt en als het er eentje is waar ik niet zoveel mee heb, ga ik 'm niet nog eens maken.
Of ik probeer een variatie.

nummer 36  is een "fanbook", een waaierboek. Dit exemplaar heeft een harde kaft waarvan één korte kant gesloten is.



 nummer 37  is een stickbound book:


 nummer 38  is de zgn. ledger-binding:


Vandaag ga ik aan de slag met een boekje in de hempleaf binding. Deze binding heb ik nog niet eerder gemaakt.

2 opmerkingen:

  1. Wat een productie! Wat een leuke boekjes allemaal. En al die technieken staan beschreven in het boek? Moet ik het toch ook eens gaan kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De productieve Annie levert zoals gewoonlijk mooie boekjes!

    BeantwoordenVerwijderen