maandag 25 februari 2013

recyclen

Wie dit blog vaker bezoekt weet dat ik recyclen hoog in het vaandel heb staan. Zo maar iets weggooien komt haast niet voor. Bij de workshops van afgelopen week bleef na afloop een partijtje "smeer-papier" over:


Verder verwerken dus! Soms maak ik er enveloppen van of gebruik het in collages. Vandaag heb ik er een boekje van gemaakt voor mijn 100 boeken project.




Overigens waren er ook cursisten die hun smeer-papier mee naar huis namen! En over workshops gesproken:


Tja...

6 opmerkingen:

  1. Geweldig Annie, goed gedaan ik kan ook nooit iets weggooien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toevallig dezelfde leuren als die van mij....heb mijn vellen ook op een foto: Als ze staan te drogen tegen de verwarming.
    Heb ook nog een paar stappen op de foto gezet...als je die hebben wilt?

    Doeg,

    Jolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jij maakt toch wel hoogst orginele boeken Annie! Weer 2 prachtige exemplaren in de 100boeken serie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Recycling van de hoogste soort; de serie wordt heel gevarieerd en uniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bewaar ook al dat soort lappen en papiertjes. Ik hop ze nu met mijn textielboek voor een groot deel te gaan gebruiken, want de doos werd wel erg vol ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Annie, I got your letter/card and sad to hear bad news, but glad to hear from you and see your wonderful work.

    Please stay in touch. Knuffles,

    BeantwoordenVerwijderen