vrijdag 22 maart 2013

op driekwart!

Nummer 75 van mijn 100 boeken project is de "coptic binding with curved needle". Ik ben niet echt onder de indruk van Alisa's versie van de coptic binding en geef de voorkeur aan bijvoorbeeld Keith Smith. Bij het lezen van de beschrijving had ik al mijn bedenkingen, maar ik wilde het toch even aan den lijve ervaren.
Ook hier weer restverwerking: de kaften zijn gemaakt van karton van een doos waar ik canvas op heb geplakt.


De volgende wordt: "coptic binding with accordion" en die vind ik wèl weer leuk!

3 opmerkingen:

  1. wat een mooi resultaat. De kleuren vind ik prachtig ...en natuurlijk van harte met je 75e! Succes met de laatste 25. Ben benieuwd naar al je moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi.
    Ik kijk graag naar je resultaten. Fijn dat je pas op driekwart bent... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het uittesten van diverse manieren levert dan toch iets op nl welke de beste is!
    Mooie boek trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen