dinsdag 21 mei 2013

dit kwam ik tegen

Al surfend over het web kom je vaak de leukste dingen tegen. Of van die dingen waarvan je zegt: "waarom heb ik daar nou niet eerder aan gedacht!" Daarom heb ik ook altijd zo genoten van deze website. Ze wordt weliswaar niet meer bijgewerkt maar het blijft leuk om er door het archief te struinen.
Ik heb besloten om via mijn blog zo af en toe (als ik er aan denk...) wat links te delen.
Zoals deze bijvoorbeeld. Een leuk blog waar vanalles en nog wat voorbij komt. Van recepten tot recyclen, meubels opknappen, sieraden van pasta, tassen maken en diverse tutorials. Een mandje weven met stroken vilt:



Neem ook eens een kijkje op Ama's blog of op haar facebook pagina

3 opmerkingen:

  1. Leuke blog was dat inderdaad, ik volgde hem ook. Jammer dat ze er mee gestopt zijn, maar er ging waarschijnlijk ontzettend veel tijd inzitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de tip. Ik ga zo een kijkje nemen...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Annie, wat een leuk blog is 'Ohoh', ik heb me gelijk geabonneerd, dank voor de tip!
    Ook een dank je wel voor de link naar 'DIOL'. Het was zeker leuk om al die linken bij elkaar te sprokkelen, maar @Joke: inderdaad heel veel werk om het goed te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen