vrijdag 13 december 2013

dag 12

Het was toch een beetje te hoog gegrepen om een hele maand lang elke dag aan mijn thema "vergeten materialen" te werken ... Of misschien is de maand december niet zo geschikt hiervoor - het is tóch al een drukke maand. Ik merkte dat ik in de stress begon te schieten en dus heb ik bedacht dat het niet de héle maand december wordt maar dat ik er een adventskalender van maak. ☺ Dan heb ik daarna nog een week om mijn dagboek & het jaar 2013 rustig af te sluiten. En om een lading lekkere wafels te bakken!



2 opmerkingen:

  1. Heel goede beslissing. Hulde!
    Maar het werkt wel inspirerend hoor! Ik heb ook zitten nadenken om in de kerstvakantie eindelijk eens uit te pakken (lees: op te ruimen) waar ik eigenlijk nooit naar om kijk :-)
    Dus daarvoor dankjewel alvast. En als ik het plan doorzet, dan laat ik het je weten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat stempeltje herken ik ;-) Ik heb er een paar van: tijd en mysterie o.a.

    BeantwoordenVerwijderen